Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

NΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Πες τους να πάνε να γ*μ*θούν* (BINTEO)

                   NΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ
πες τους να πάνε να γαμηθούν είμαι Έλληνας



ο γνωστός τραγουδιστής Νότης Σφακιανάκης αναφορικά με τη Χρυσή Αυγή. Παρά τις αντιδράσεις που έχουν ξεσηκώσει οι δηλώσεις στήριξης στη Χρυσή Αυγή και τη σφοδρή κριτική που έχει δεχθεί ο Νότης Σφακιανάκης δείχνει αμετανόητος.

«Δεν είναι οι δηλώσεις μου αυτό στο οποίο θα έπρεπε να εστιάσει ο κόσμος, αλλά αυτά που συμβαίνουν! Τα συμβάντα είναι συνταραχτικά. Η δικτατορία που αυτή τη στιγμή ζούμε, που φυλακίζει ανθρώπους όπως και αν λέγονται, από όπου και αν προέρχονται, είναι υπαρκτή. Αύριο θα σου χτυπήσουν τη δική σου πόρτα, τη δική μου… κατάλαβες;

Ο Νότης Σφακιανάκης είμαι, Έλληνας και μόνο. Αυτό είμαι. Πες τους να πάνε να γ*μ*θούν* από όπου και αν προέρχονται. Εγώ δεν έχω ιδιοτέλεια, εσένα σκέφτομαι που αύριο, δεν θα έχεις δουλειά. Εγώ είμαι ταχτοποιημένος, εσένα σκέφτομαι που αύριο θα σε τυραννήσουν, θα σε κλείσουν φυλακή, επειδή θα πεις τη γνώμη σου…», δήλωσε ο γνωστός τραγουδιστής στο Star.

Δεν σταμάτησε όμως εκεί καθώς επιτέθηκε και κατά της Έλενας Ακρίτα για το σχόλιο της «σαν πληγωμένο φασιστόπουλο στο χώμα», λέγοντας: «Από πού και ως πού σηκώνουν ανάστημα αυτοί που είναι μέσα στο καθεστώς; Βουλευτής δεν ήταν με το ΠΑΣΟΚ η μητέρα της; Τι να μας πει τώρα;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου